AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Sunday 22 April 2012

#15 hari bekerja

SALAM


hari ke 15 bekerja~


Sabtu, biasa lah kalau customer ramai tu, kedai sebelah boleh pulak mengada-ngada nak tutup,,
petang tu dalam  hati aku "abis la malam ni"...



petang tu nasib baik tak ramai sangat, tapi masuk ke magrib dah start ramai, sampai aku nak solat pun kena tunggu dulu..  malam tu disebabkan terlalu ramai , pekerja bahagian depan ada 5 orang,,
so, aku dengan murah hatinya la pergi tolong Nizam sebab dia sorang-sorang je settlekan bakar-bakar ni semua..


ramai kan..
  
dah kurang sikit..
untungnya tolong dia ni aku boleh curi-curi makan keropok,kentang, HAHA..
tolong dia pon relex je ,juz hantar makanan ,tak perlu lah nak pergi order segala..
dalam 2 jam aku tolong dia,, sampai pekerja depan ni,,Sofea, ..
marah ..
"dah2 la tu tolong dia, tolong depan ni pulak!!!"..

yang si Nizam ni pulak

"xyah2,,kau tolong aku je, banyak kot bill aku sorang-sorang nak settle!"

aku dah pening, last-last aku pegi tolong depan sebab nampak pinggan mangkuk atas meja banyak tak berangkat,, sampai customer nak duduk pon takde tempat..terpaksa lah bukak 1 meja panjang kedai sebelah.. huhu.. awesome betol dia punye sesak!

tempat bakar
malam-malam tu dah takde customer sangat.lepak la dengan si Nizam ni,,tengah borak-borak ada sekor binatang ni higgap kat dahi dia, menggelepar, terjerit-jerit macam pompuan,, HAHA..
"aaaaaaa ,aaaaaa, ape bende ni!!!",buang dok,,aku takot!!"

XD ,aku masa tu dah terduduk dah gelak,, kelakarama betol la...
binatang tu
tapi ditengok-tengok balik besar jugak binatang tu,, terbang sana sini, takot gak aku..

jam menunjukkan pukuk 12.00 malam ,masa ni ada lagi ustomer masuk,, perhhh sakit hati betul.. dalam pukul 12.30 baru aku start2 sapu,,pukul 1 ayah aku dah call nak amek,aku cakap  pukul 1.30 baru habis..
so pukul 1.30 lah baru habis balik..

hari yang sangat meletihkan,,nasiblah dia up gaji,,huhu.. berbaloi jugak laa :D

oke ,,itu je story untuk hari ni,

bye!




4 comments:

  1. cakap kt kawan itu pon takot ? haha dah mcam ade ular je kt dahi dia :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,,dah kalau higgap kat dahi tibe2 an.. sape tak tkejot..XD

      Delete
  2. Haha.. binatang ape tuuu.. gaji mesti banyak kan? jangan lupe belanje!! Haha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, x banyak la gaji,, belanje naek sem t, hehe

      Delete