AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Saturday 21 April 2012

kerja lagi #

SALAM

aww aww~
:D hehe

Semalam masuk kerja pukul 2.30 ,sebab solat jumaat kan,, sampai-sampai je bos ada kat depan kedai tengah betul-betulkan wire apa ntah putus,, pastu dia suruh aku siram pokok bunga dia yang ada kat depan kedai tu..
and sapu-sapu sampah sikit,, aku ikotkan aje la,,,


dalam hati "apa la bos aku ni,tengah2 hari suruh siram pokok,, orang siram pagi-pagi tadi"..


petang tu tak la ramai sangat orang,, sebab rasanya orang semua pergi pasar jumaat dekat-dekat dengan kedai aku tu jugak la..
ada customer datang juz order air je,, bawak plastik banyak-banyak,"humm beli kat pasar jumaat la tu"
tapi bagoz jugak, senang kerja aku,hehe..
marisa  , ijiee

ijiee,   lia

masing-masing ngantok je tunggu customer semalam, haha


dalam pukul 5.30 petang gitu langit dah gelap...nak hujan..memang lebat hujan petang tu , sampai tempias , orang nak makan,terpaksa customer tu pindah meja dalam sikit,..


malam pulak , dalam pukul 8 9 gitu orang tak la ramai sangat, tapi mula pukul 10 orang dah ramai, tiba pulak bukak citer SUPER SPONTAN tu kan,, haaa, memang tak balik la customer2 semua ni,,tergelak-gelak ,dengan aku skali,, tengah2 angkat pinggan ni,, sempat lagi curi-curi tengok ,haha, takleh nak fokus angkat,sampai ada sekali tu aku nak terhantar pinggan dekat tempat buat air,, XD,, naseb la orang tak perasan..


dah penat-penat ni,,aku lepak la tempat buat air ni,, memang takleh duduk diam jugak duduk situ, nampak tembikai nak makan, nampak laici nak makan,, haha,. dah tak tahu nak makan apa aku suruh si Ijiee ni buat air XYZ..... selau dengar ABC kan,, haaa, tempat aku ni ada special sikit,, terbalikkan jadi XYZ, haha.. 
selalu aku order ramai customer tanya apa air ni,, aku explain la....memang dari fes kerja aku nak try rasa air ni,, baru semalam dapat....


XYZ...yumm!

rasa semalam macam cepat je masa berjalan,tengok -tengok dah dekat pukul 12.. 

sakit hati jugak bila dah time-time camni ada customer masuk,, dah la aku tak makan lagi,, suruh la tukang masak ni masakkan mee goreng basah! huhu,, die masak memang sedap .sebab tu aku order...


dah abis makan cepat-cepat kemas ,sapu-sapu,, sebab dah terlebih pukul 12 kan, takot lambat pulak balik,, last2, berjaya jugak siapkan before pukul 1,, then balik laa.. 





oke,, that's for today... XD.

btw, for Mrs R. .  saya asyik teringat-ingat awak nak buat surprise tu ,, haha..

buat rindu je kat awak <3

:*...mmmuahh!




No comments:

Post a Comment