AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Sunday 15 April 2012

kerja

salam

nak citer skit pasal keje tok my love nih
huuh,, takpe la, luangkan masa untuk update kejap eh,,
FOR YOU~

antara pengalaman yang klaka ,aku keje bhagian depan ,yang amek2 order ni semua kan,
ada la sekali ni ,2 org customer datg, dengan pntasnye bangon la pegi order,,
yang sorang ni order teh ais...
pastu yang sorang ni order carrot susu..

aku pon tulis la atas T.A sigkatan tok teh ais an..
yang bawahnye tlis la carrot susu,,
"T.A
carrot susu "
..then antar la dekat si pembuat air ni ..

ijiee kitorang pggl dea.. dea buat then die anta sendiri,huhu,, ni yang best nye kedai ni,,air tak perlu susah2 kene anta,,die pndai anta sndiri,,aku juz order and sikit2 anta makanan..

mase die anta tu kan ,customer cakap salah airnyee, pstu die pegi la kat aku,
"weyh ko salah order ea?",, pstu aku tgok la air kat atas meja customer,memang salah,,air 1 je ,teh o ais plak uh. haha..
pstu ,aku ckp arh,,"asal anta 1 je air?,, kn aku tlis teh ais ngn carrot susu"
si ijiee ni tkejot la,, then die amek blek kertas yang aku tulis ni n cakap

"aku ingat ko tlis teh ais,
pstu bwh ni "cannot susu".."so aku buat la "Teh o ais"..
HAHA! naik sakit prot gelak aw,,,

klau aku ckp xnk susu xperlu la aku nak speaking ,tlis pnjang2 mcm tu,, haha,,mengong!!


kk,,tu jela eh sayang b smpat update,, t update lagi,,
bye luve you,,
*mase da nk abis ni,huhu

SALAM

mmmuahh!!



No comments:

Post a Comment