AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Monday 23 April 2012

kerja ahad #

SALAM


semalam masa nak pergi kerja tu rasa malas gila, tak tau lah kenapa , 
tapi bila dah sampai, oke pulak ,HAHA.
time masuk dapur ,tengok ada oyiee dengan shira.. huh! lega rasa,,budak-budak ni kerja part time kat situ
diorang ada oke lah sikit, ramai sikit pekerja.. 
pulak kedai sebelah tutup lagi, renovate tak siap..grrrr!!



petang tu rasa semangat pulak nak kerja,, 
order pun siap boleh gurau-gurau dengan customer,, hehe. tapi..ada customer ni masuk 1 family duduk meja paling panjang kat situ,, aku orderlah..
air semua nak special-special..
pastu makan aku standby la 2 kertas nak tulis takut banyak kan, dah koyak kertas tu ,,
"ermm dik ,bagi keropok 3 set"
"lagi?"
"erm tu je"


grrr, itu je ordernya ,datang punya lah ramai.. membazir kertas aku je...



dalam pukul 6 gitu, langit dah mula gelap,, macam malam dah..
dengan ributnya..haih,, takut jugak aku menyambar ke apa kan,, dah la tempat aku tu terbukak..
tepi pantai..






gelap kan,, huish!

pastu hujan sampai pukul 8 gitu lebat then renyai2..ingat dah tak ramai orang,
sampai ke malam , pening kepala.. boleh dia serang dalam pukul 10 tu ramai-ramai...
haih. memang serabut sikit la masa tu..tapi dapat cover sebab pekerja ramai,, hehe :D


bila aku dah penat gila ,aku lepak lah tempat air.. suruh si Ijiee ni buatkan air,, masa tu teringin pulak nak rasa cikong kan,, dia buatkan la,, hehe.. orang ramai pon aku duduk je kat tempat buat air tu lama-lama,, haha.. pastu cakap dengan si Ijiee ni,

"weyh, aku nak bergayut dengan awek aku ni"

"duduk jela sini call, sambil-sambil tolong aku hantar air ni sikit"

aku hantar la ,,dah abis tu ku pergi tandas,bagitau Ijiee je,
"weyh,, kalau bos tanya aku cakap je aku  pergi tandas eh"
"oke :)",, hehe, nasib Ijiee ni boleh deal..


bergayut la dengan Mrs. R ni sekejap,,tapi tak sempat nak dodoikan, aku dah dengar bos jerit-jerit nama aku,, huhux,, sory sayang~


pastu dengar suara Ijiee "NAIM PERGI TANDAS!"
haha, terima kasih Ijiee, dapat lepaskan rindu kejap . :D


pastu kemas-kemas la, susun meja untuk esok ada orang nak makan ramai-ramai kat situ..
n then harini masuk pukul 12, :(


takpelah ,,mesti dapat gaji lebih kan, hehe


oke tu je nak citer ,bersambung lagi
,gudbye!
:D










1 comment:

  1. Hahaha.. Thanks Ijiee!!! :D

    Sokeyh la my sayang.. dapt dengar suare pon okey.. :)

    ReplyDelete