AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Thursday 19 April 2012

KU MAHU KAU TAHU~

Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya

Walau kau jauh
aKu  akan sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori

saat pertama kali bertemu mu,
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/h/hujan/ku_mahu_kau_tahu.html ]
Walau kau jauh
aKu berjanji kan terus menunggu
walau Dipisah lautan biru
Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu

Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
kerana itu semua kenangan manis kita bersama,

sayang,


aku akan Terus menunggu
Kita akan bersatu
aku akan Terus menunggu
saat bahagia datang,

Ku mahu kau tahu
aku cinta padamu...


<3 for my special girl

ReeN ReN~





2 comments: