AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Wednesday 18 April 2012

cerita kerja # 2

SALAM


kerja hari ini,
hmm, datang2 keje semua dah siap, ahaha,,takde apa sangat nak dikemas,
so, carilah kerja pape an, nak menampakkan aku ni buat kerja,
pastu bos suruh siang halia,, haha, fes time kot aku siang halia, selama ni buat keje siang bawang je,


harini boleh dikatakan ramai jugak la customer,
ingat hari bekerja kurang, x sangka pulak boleh ramai,,
n tadi banyak careless. haha, order tak tulis no, meja la,,
sampai bos cakap "kenapa naim ko arini,,, ngigau ea?"
haha,, aku senyum jela,, xtau la kenapa dengan aku harini,,n lagi 1 punye careless:

tadi nak tetak kelapa,tertetak jari,, wuaaaaa!!!
sakit wooo, terpancut darah, pastu angkat piggan boleh pulak terkene cili tempat luka tu,, aduiii,

tahan jela, 


biasa je kerja arini, ada customer yang x reti sabar la,,
pastu aku datang nak order die boleh bbual2 plak ngn member die,
aku bdiri la kat situ lame2 tunggu,,,kalau ikut hati da memang nak blah da,
nasib la kedai tu bukan bapak aku punye!! 
ggrrr! menyirap je,,




tapi ada 1 benda yang buat aku rasa hilang semua tension aku tu,,
"tenot tenot"
mesg sampai,,,msg dari SI DIA,,huhu
terharu giler dengan msg tu,,
haih ,,tula yang buat aku rindu sangat kat die ,
hehe
THANKS SAYANG!!! <3


ermmm, rasa masa laju je arini,, 
tengok2 dah nak pkol 12,, masa nak kemas kedai ni,,biasa la kerja aku,lepas2 da sapu semua pastu buang sampah,, settle!

style aku buang sampah :

guna kereta sorong,,
pastu heret naik motor.
sorang bawak,,sorang dok blakang mengadap belakang pegang kereta sorong tu,
HAHA


tadi si Nizam ni bawak laju2,,,sampai tercicir selipar ngn sampah nye atas jalan,,
tinggal kereta sorong  je aku heret
naseb la aku tak tertonggeng skali
 ,, haha...kutip balik aku tolak je sampai tempat sampah tu, 


n then settle la keje aku,, bole pulang!
huhu


nk balik pulak call la bapak aku ni ,,tak berangkat,,
naseb la member kat sebelah tak balik lagi,,tumpang die je,,huhu
hmm tula kisah kerja aku tok arini....tade pape sangat nak dicerita,,




BYE


t update lagi ~


:D










2 comments:

  1. Ouh, SI DIA?? Saya ke?? Hahaha.. Ur welcome sayang.. waktu tu saya rindu kan awak tawuk!! huhu..

    HAHAHA! Kelakar la tong sampah uw tercicir.. mesty kelakar kan, kereta sorong pulak tuu.. hahaha.. funny funny XD

    ReplyDelete
  2. :D miss u too

    haha,,mmg! naseb takde orang sangat
    XD

    ReplyDelete