AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Tuesday 10 April 2012

QUOTES~

SALAM


hummm, satu lagi post untuk awak
hehe,
luangkan masa pagi ni untuk ni,, *opss da tgah hari,, XD



actually hari ni tade la cerite sangat nak dipost, huhu
cuma saya akan sentiasa post
sebab rasa macam ada benda tak kena kalau tak post,
sejak2 kita mula sebok ni kan,,huhu.
mungkin sebab...
sebab saya sentiasa rindu awak!!~
 <3
:-) hee


ermm, tadi adalah terbaca quotes2 ni kan,,huhu
salah satunye:


Bercinta memang mudah, untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai
 itulah yang sukar diperoleh.



hmm, sukar untuk dicintai oleh orang yang kita cintai?
maknanya saya dengan awak dapt capai la benda yang "sukar" tu kan,, hehe
thats why YOU and ME are amazing!! :D


Cinta sebenarnya adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri dan tidak merubahnya menjadi 
gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temukan didalam dirinya.
pasal yang ni pulak,, humm, saya terima awak seadanya sayang~
harap awak tak rasa terkongkong dengan saya yee.
cuma yang saya tegur tu jangan la rasa tension ke ape,,
untuk kebaikan awak n saya~ hehe

Jika kita mencintai seseorang, kita akan senantiasa mendo'akannya walaupun dia tidak berada disisi kita.


dan quotes yang ni,
saya nak awak tau
saya nk bagitau buat berkali2
 yang saya sentiasa mendoakan awak,
doakan kita ,
harap kekal~
saya bagi tahu lagi sekali,
saya sayang awak sangat!!
reen ren <3

oke, tu je tok arini,, esok update lagi :)
hehe, nak siap2 pegi keje ,,

*wink2
bye dear

SALAM~







1 comment:

  1. Saya suke dengan quotes awak tuu,,, hehe.. saya pon akan selalu post utk awak baca.. <3

    ReplyDelete