AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Monday 9 April 2012

RINDU


       2 bulan cuti,
       2 bulan jugak aku tak dapat nak jumpa die,
       dah sememangnye lah perasaan R.I.N.D.U ni ada, 


 dekat U tu pon dah rindu, apa lagi dah jauh macam ni,  hummmm,.. 
setiap kali bangun tido je mesti tengok phone, ada tak mesej dari die, kalau ada tu rasa lega sangat ,tersenyum :D hehe.




 n mulai semalam dah x boleh nak berSKYPE da kan...
awak dah start nak kerja, nak kene bangon awal,
klau tak hari-hari tunggu saya balik keje ,,huhu

appreciate that , thanks sayang~


pasal DATE kita dekat Melaka aritu,
rindu sweet moment time tu, kadang2 lama termenung ingat2 balik,
haha, tu lah date paling bez bersama kan, 2 hari siang malam, dengan awak je,,
i miss so much that time sayang~  
huhu >////<...
*nak date macam tu lagi!!




Dataran Pahlawan ,Melaka




Pantai Klebang,Melaka.

disebabkan lepas x boleh skype 
mungkin susah la sikit nak contact2 awak,
sebok kerja kan,,
apa2 saya nak cerita kat awak, saya cerita kat blog ni jela ye,,
rajin2 la bukak :D



Mr.Star

haaa,,ni lagi 1, MR. STAR!!!!!
bantal comel awak ni jugak la tempat sya lepas rindu..
tapi snarnye benda ni kan,,buat saya lagi rindu !!!,
huhux, buat ciom2 mase baring2,,,huuu, miss u so much!
 thanks for this sayang~
saya jaga bantal awk ni baek2!
:D


lastly nak pesan,
simpan duit gaji tu k,
kite amek lesen keta sama2 oke, hehe
bye,,, SALAM~
;D


I miSS MY SPEcial girl SO mUCH!!!
:*

ReeN ReN


  







4 comments: