AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Wednesday 22 February 2012

TAKUT~






senyumanmu menawan~

betapa takutnya aku,
bila kau tersenyum,
betapa takutnya aku,
bila kau gembira,
dan betapa takutnya aku,
bila kau seronok.
ketika bersama,berbual dan berbalas mesej,
dengan lelaki lain,
SELAIN DARIKU.




kerana

senyumanmu sempurna,
senyumanmu menawan,
senyumanmu bisa menarik perhatian,
membuat aku takut ,
takut setiap lelaki yang bersamamu
terpikat.

kau seorang yang manja,
kau juga seorang yang peramah,
sifat-sifat yang disukai oleh kebanyakan lelaki,

disebabkan itu,


aku sekali lagi takut,
takut kehilangan dirimu,
takut kau akan berjumpa dengan lelaki yang lebih baik,
daripada diriku,
aku takut,
perasaan sayangmu untukku berkurang,
terpaksa melepaskan dirimu ,
untuk orang lain,
SAYANG~
aku takut!!!!


disebabkan itu juga,
sangat mudah munculnya,
perasaan cemburu di hati,
bila melihat dirimu,
bersama dengan yang lain..

aku juga tak rela kasih sayang yang istimewa,
yang diberikan olehmu setakat ini,
diberi juga kepada orang lain,
SAYANG~
aku tak rela...
aku tak rela berkongsi !!

aku terlalu menyayangimu,
fahamilah hatiku sayang~



I LOVE U DAMN MUCH!!













2 comments:

  1. hey sayg, awk jgn la pk yg bukan2.. sye tetap sayg awk.. mereka yg berkawan dgn saye pon saye sayang, tapi perasaan sayg tu tak sama.. sye lebih menyanyangi awak, sye nak sentiase dgn awak.. sahabat yg laen..? sye tak kesah mereka uw tinggalkan sye bila dgn kawan2 yg laen, tp sye tak nak awak tinggalkan sye.. fahamkan maksud saye?? =)

    ReplyDelete