AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Wednesday 1 February 2012

SOMETHING SECRET~?

ASSALAM~

Hey Dear <3
Welcome To This Blog

Saya rasa awak dah dapat agakkan apa yang 'something secret' sangat tu..haha
ni lah die, blog yang saya buat untuk kita~ 



           AWAK~

kalau diikutkan hari ni 1/2/2012 kita baru boleh tegur,,
ingat lagi sebab apa?
hmm,saya yakin awak ingat..:D(dah 'ter' bgtau td)

nak tau tak?
saya dah rancang nak bagi sesuatu untuk awak hari ni,
dah lama saya rancang,
dari mula-mula lagi game ni start.
ingat lagi ?last kita jumpe malam yang kita pergi MITEK sama-sama?
hmm,, hadiah ni saya beli kat situ .,
masa kita jalan2 tu, saya ada nampak lah kedai jual patung comel2 ni,
lepas je awak balik terus saya belikan... :D
nak bagi awak bila kita jumpa nanti ,
yang sepatutnye hari ni kan?
(dah 'ter' bgtau td)
       TAPI~

awak gagal 'game' ni,
gagal dalam masa 4 hari, 
tapi tu sebenarnya buat saya gembira,
sebab saya tau awak rindu saya,
:D

even gagal saya tetap nak bagi hadiah ni hari ni jugak,,
tak tau sebab ape, 
tu yang saya ajak jumpa tadi kat kolam (tempat date kite,hehe)

tadi awak cakap "ni mesti ade kene mngene ngan  'something secret' kn?
saya jawab "tak"
tapi mmg btol pon,hehe,
kalau saya jawab "ye" kantoi la,haha

harap awak jaga pemberian ni baik-baik,
boleh buat teman tidur selain button,
lagi bagus letak je button tu dekt patung ni~
hehe...





LOVE U ALWAYS SAYANG~








*mashimaru,jage reen baik2 aw..hehe

No comments:

Post a Comment