AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Sunday 12 February 2012

MANJA...











Bila kau bermanja,
betapa bahagianya aku,
kerana aku rasa dekat,
dengan orang yang aku kasihi,


bila kau bermanja,
betapa leganya aku,
dapat melepaskan rindu,
perasaan yang sentiasa ada,
walaupun baru sesaat,
selepas bertemu denganmu,


SAYANG~
aku juga ada keinginan bermanja,
aku juga ingin dimanjakan,
semua itu aku boleh dapatkan,
bila bersama denganmu,


engkau selalu manjakan aku,
engkau selalu membuatku berdebar-debar,
dengan layananmu,
layanan yang penuh dengan kasih sayang,
layanan yang istimewa,
yang tidak boleh diberikan oleh orang lain,


tiada lagi tempat untuk aku melepaskan perasaan,
untuk bermanja 
selain dari diri kau,
betapa tingginya harapan ini,
supaya tiada perasaan bosan dihatimu,
dengan kerenahku,


kerana


bukan senang ingin mencari pengganti,
sepertimu,
dan aku mahu kau tahu,
tiada sedikit pun perasaan bosan,
dihatiku,
bila bersamamu,
LOVE U DEAR~




















3 comments:

  1. oit ! curi scene cite avatar book 3 . hahahaha . ceh . hampeh pnye org :P

    ReplyDelete
  2. Haha.. biar la diee.. kan sweet~ gambar niee,, hihihi

    ReplyDelete