AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Friday 3 February 2012

BUATMU KEKASIHKU~



AWAK~
awak seorang yang ceria,
awak seorang yang banyak cerita,
awak sentiasa menceriakan suasana,
bila kita bersama,
tapi saya,
saya pendiam,
saya membosankan,
saya tak pandai nak bercakap,
bila bersama awak,

TAPI

awak nak tahu tak?,
saat saya ada depan awak,
hati saya rasa risau sangat,
risau bila mulut awak lekang senyuman,
saya risau sangat,
risau awak kebosanan,

AWAK~
saya selalu mesej saya rindu awak,
saya selalu post saya sayang awak,
tapi bila jumpa,
saya tak pandai nak luahkan kerinduan tu,
saya tak pandai nak luahkan kasih sayang untuk awak,
awak,
saya minta maaf  :'(


TAPI
nak tahu tak,?
bila kita bersama,
hati ni nak sangat bermanja,
hati ni  mahu sangat memberi kasih sayang,
hanya untuk awak,
dan, hati ini menangis gembira,
dapat melepaskan rindunya ,
terhadap orang yang dia sangat sayang.

AWAK~
saya ada ibu bapa yang saya sangat sayang,
saya ada adik beradik yang saya sangat kasihi,
saya juga ada rakan-rakan yang sejati,
dan sekarang,
saya ada tambahan ruang  dalam hati saya,
ruang yang sangat istimewa,
untuk seseorang yang saya akan sayang seumur hidup saya,

dan orang itu adalah AWAK,!
dan saya pohon darimu sayang..

JANGAN KAU TINGGALKAN RUANG ITU~
kerna aku mahu menjadikan engkau KEKASIH HALALKU~
:')



LOVE U FOREVER ReeN ReN~




No comments:

Post a Comment