AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Sunday 29 January 2012

ISTIMEWA UNTUKMU~















awak,
ini kali pertama saya menulis puisi,

puisi cinta,
tanpa mengcopy dari mana2 sajak/puisi/lirik lagu

awak tau kenapa?
sebab AWAK!



Awak,
saya bukan insan seni
saya budak matematik,
yang tak pandai nak bermadah pujangga,
tak pernah nak tulis puisi2 cinta,
tapi awak tau tak?
hati saya teringin nak buat puisi ,
hanya untuk AWAK!


mengenali awak,
buat saya rasa macam nak belajar buat,
walaupun puisi saya untuk awak,
 tidak sehebat puisi awak untuk saya,
tapi,
saya nak awak tahu, 
kasih sayang saya terhadap awak,
sangat HEBAT!





 awak,
dulu saya anggap awak hanyalah wanita biasa,
saya tiada apa-apa perasaan pun dengan awak,
tapi lepas mengenali awak,
saya JATUH CINTA!

sebab awak luar biasa,
awak selalu buat saya rindu awak,
awak ada usaha untuk gembirakan saya,
awak pandai hargai saya
dengan semua tu saya tahu awak IKHLAS mencintai saya,
awak nak tahu?
awak meyakinkan saya,
yang saya telah membuat pilihan yang tepat,
pilih AWAK!
dan nak tahu lagi tak?
saya sangat bersyukur dapat bersama awak,
dan sekarang,
hidup seharian saya rasa janggal tanpa AWAK!!


:D

No comments:

Post a Comment