AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Monday 30 January 2012

PEMBERIAN DARIMU~

AWAK,
ingat lagi apa yang awak dah bagi pada saya,
saya suka,
saya terharu,
sebab awak sanggup beri semua tu,
hanya untuk saya,



                                               

saya tidak pernah dilayan sebegini,
dihargai sebegini,
disayangi sebegini,
tidak pernah merasai perasaan sebegini hebat,
hanya awak yang mampu buat saya merasainya,





saya tersenyum,
saya rindu,
bila melihat semua pemberian ini,
yang menunjukkan ,
kasih sayang awak pada saya,


AWAK,
hanya awak yang boleh miliki saya,

 AWAK,
untuk saya awak persembahkan,
seluruh jiwa,rasa,dan pengorbanan,

AWAK,
terima kasih atas semua pengorbanan dan pemberian ini...

:'D

LOVE U ALWAYS~


No comments:

Post a Comment