AISHITERU

Its so sudden that
we know each other...
Its so sudden that
I texted you...
&

Its so sudden that
you are being mine...

However,
it will never be,
for suddenly hatting you...
because

AISHITERU!!

Saturday 27 October 2012

Daripada AWAK~

Lama sangat dah aku tak meng'update' blog ni, dah lepas 1 sem aku belajar, aku tak sentuh langsung , 
haih, lama sangat.

               Sebab tak update, mm, dekat U aku tu aku tak pakai internet , selalu bukak guna wifi U je, yang lembab gila sama je macam adik aku tu bila mandi dalam bilik air,, berejam menunggu, :p
lagi sebab  aku sibuk sangat lah semenjak jadi exco ni, memang takde masa nak bukak blog ni..

               haaa , tapi sekarang tengah cuti sem  ni, duduk rumah takde buat apa, ni la keje mengadap laptop je 24 jam, baru lah ada masa untuk blog  aku ni ,hehe~ 

              Banyak cerita sebenarnya nak diceritakan  sepanjang semester 3  aku dengan Mrs. R~...
Dan untuk pengetahuan , pada 17 /8/2012, hubungan kami dah cukup 365 hari, yeay ,anniversary kami...
dan sempena hari tu, Cik Nurfitri Azreen atau nama glamornya Mrs. R, hehe.. dah sediakan sesuatu untuk aku..



TADAAAA!!!

               
haaaa, ini kotak hadiah, Mrs. R bagi masa nak cuti raya mase ni, malam masa aku nak balik kitorang jumpa dekat tempat "menunggu" kitorang then Mrs. R bagi .... then aku terus bergerak masa tu pergi tunggu tempat kawan yang aku nak tumpang balik ni suruh tunggu , masih tak bukak lagi kotaknya sebab rancang nak bukak bila sampai rumah nanti... then,,, Mrs. R mesej ,ada 1 lagi dia nak bagi ... wooww.. ada lagi?
dia berlari pergi tempat aku bagi benda tu,, haih,, kesian dia~ 







dari belakang dia datang ,termengah-mengah(alahai kesiannya)..mmm ni lah dia,,dia tertinggal ucapan alu-aluan yang dia buat tulis dalam kad berbentuk "love" ni.. then Mrs. R berlalu pergi , aku tengok je "orang yang dikasihi" ni dari belakang sampai dia hilang dari pandangan ~ 




Sampai je rumah, first sekali aku buat lepas masuk bilik, bukak kotak ni ,,huhu,,
jeng!!!!!

ada DIARY,, woow!!

pastu ada lagi 1 , WALLET,, woow!!







 lepas tu , aku paling nak tahu pasal diari tu, tapi ad code ,nampak kat tepi tu kan,,kene pakai code bru boleh bukak.. adusss,, hehe,, tapi menarik!!! >.<

dalam hati , mesti dia ada sorokkan dekat mana2 ni,nak bermain nyorok2 dengan aku la ni,
TAPI,, puas aku cari dalam kotak tu..
-bukak wallet cari dekat setiap kocek wallet ade ke tak nombor..
-tengok kotak  tu teliti, belah dalam,, luar, bawah sampai aku macam nak kopak je kotak tu mane tawu dia simpan kat celah-celah tu, haha


last2, aku teringat , aku ada 1 alat elektronik yang boleh buat aku tahu code nyee..
bangon pegi amek alat tu ,,then aku taip

"awak, apa code diary tu?"

then ,hntar dekat tuan yang bagi diary ni, haaaaa pastu dapat!!
haaa ,power bEtUl la alat tu kan,, nokia c3 name die, puahaha

XP

then bukak lah diary tu,, aku selak sehelai-sehelai  muka surat dia, TERHARU :'D

  dalam diari tu ada semua cerita dari awal hubungan kitorang setahun yang lepas...siap ada gambar-gambar lagi, cantik~

THANKS! ;D





cerita pasal surat ni pulak, hmmm,,dia bagi masa kitorang lepak-lepak date .. hmm, rajin dia tulis, ermmm, masa tu jugak ,duduk sebelah dia,,  aku senyap ,baca surat tu... aku terharu lah, isi surat tu macam menyentuh  perasaan sikit, :')then, haaaa, yang ni menarik, penyepit baju yang dia buat ,bagi aku masa sebelum cuti sem aritu,, waaaa ,banyak sangat dah benda Mrs. R ni bagi aku..

Penyepit ni bila tekan then ada tulis "i love u",hehe, comel~


then bile terbalikkan ,tekan, ada tulis "i miss u" pulak... cantik!!!!

p/s:mesti susah kan nak tampal kertas tu kan Mrs. R?



saya janji jaga baik2~ 


Thanks for everything Nurfitri Azreen~
:')
Thanks hargai saya~
i love u :*

1 comment:

  1. hehe saya pon rasa dihargai bila awak update pasal nie, sye nak awk jaga baik2 k barang yg sye bg kat awak.. and diary tu, awak simpan elok elok taw.. buat bacaan bila hari tua nanti,, tu je tempat kita luahkan kenangan kita bersama.. salah satu koleksi kisah kitaa.. =)

    ReplyDelete